dimarts, 11 d’agost del 2009

continueu lluitant....


CONTINUEU LLUITANT.... El passat divendres 17 de juliol Aurora ens va deixar.
Ha lluitat i lluitat...Trencant totes les estadístiques que li diagnosticaven tres mesets de vida s'ha plantat en 4 anys d'energia i positivitat. Encara al llit em va demanar que us escribís. " Què sinó la gent deixa de mirar el bloc..." Bé, aquí em teniu.
Rellegint tots els articles veus l'enamorament d'una persona per la vida, tal com raja, sense por. Puc assegurar-vos què el més fàcil és enfonsar-se per una malaltia però que finalment el que queda és el viscut. Aquesta lluita serena també ajuda als que rodegen als malalts oncològics. Així tú també pots ajudar als que tenen la malaltia. Què tot és un flux d'energia que s'intercanvia.

És fàcil dir-ho si no estàs malalt pensareu... Doncs, no sè si és fàcil o no però us asseguro que no tinc millor lliçó apresa.
La meva mare em va ensenyar que caure pel camí i deixar-nos arrossegar pel corrent és el més fàcil. El valor és aixecar-se i continuar endavant un dia, un mes, unes hores.... El viscut ningú t'ho podrà prendre. La malaltia no pot detenir-nos. Hem de continuar endavant.
El càncer és una malaltia cruenta. Tot i així, pot sonar estrany però la meva mare ha estat més viva que mai aquests quatre anys. No moria. En tot aquest temps, ajudant i donant suport a moltes persones a través de les associacions en les que es va involucrar (el far i accc) repartia vida.

El blog li servia per mostrar que hi ha motius pels que continuar.... Què cada dia pot haver bones notícies si ens ho proposem...

Insuflant ella aquesta energia us asseguro que també en rebia. Veure algu enfonsat i oferir-li la mà per ajudar a aixecar-se et dóna la gratificació de veure-l caminar tot sol sabent que fas ben fet.
No tinc la sensació de que el càncer hagi pogut amb la meva mare. Ens va demanar què el dia del seu enterrament no ploressim. És fàcil de dir pel que se´n va. Crec que qualsevol que vingués va veure que havia molts moments en que acabaves somrient recordant-la. Sovint quan penso en ella em passa el mateix. Em salten les llàgrimes però finalment acabo somrient recordant algun moment alegre viscut amb ella. És llavors, quan sè què allà on és ella també em somriu i em perdona les llàgrimes i la tristor inicials... Us demano que feu el mateix.
Un dels darrers dies em donar la imatge i el missatge que volia posar en aquest article:
LLUITEU !
Si algú volgués continuar amb el bloc només cal que m'ho faci saber. Ella estaria contenta.
Al setembre llençarem les cendres en un raconet al que li agradava anar a donar un volt i fruir d'una bona companyia. Esteu convidats.
Molts petons a tothom.
La família d'Aurora gloriacanut@gmail.com

3 comentaris:

Anònim ha dit...

nunca olvidare esa cara tan dulce de tu mama tuve el gusto de conocerla en el hospital y me dejo un savio aprendisaje de vivir cada dia y hacer de cada dia algo especial , siempre la recordare con alegria ,y tambien se que donde este ella de mi se acordara ,doy gracias por haver tenido la dicha de conocer un angel en la tierra ,,loneliness

Anònim ha dit...

Nos conocimos unos instantes,cruzaste por mi vida en momentos difíciles para las dos, me demostraste tu coraje por la vida y todo el amor que irradiabas te daba fortaleza y a mi confianza, me resistía a querer saber cuando nos dejaste, pero mi pensamiento me llevaba cada dos por tres a este tu rincón para ver si te animabas y seguíamos contando contigo.En mis meditaciones te enviaba toda la luz desde mi corazón y he seguido contando contigo y lo seguiré haciendo aunque hoy sepa que dejaste descansar a tu cuerpo el día 17 de julio, tu bella alma ascenderá al lugar del universo donde algún día nos reencontraremos...mientras "lluitaré"...UN ABRAZO CON AMOR HASTA SIEMPRE

Ángels

Pedro Málaga ha dit...

A vosalres, les dues filles, us he de dir una cosa que sabeu: vau gaudir d'una mare que va ser exemple per a tots. Jo la aig tenir de companya molts anys i sempre vaig rebre el seu somriure, la bona disposició, les ganes de fer bé les coses, el seu desig de fer feliç a la canalla disfressant-se amb el vestit depallasso per tal de fer-los somiar. I no diguem res del seu espèrit per aprendre de tot el que li envolava. Ella es feia estimar i el dia que no veia a treballar notàvem la seva absència. Per tot això, ens serà molt difícil oblidar-la. Feliciteu-vos per haver tingut una mare com ella.
Una abraçada per a l'àvia i per vosaltres dues.