dimecres, 19 de març del 2008

ADAPTACIONS CURRICULARS JA!

HI HA PROU IMPLICACIÓ A LES ESCOLES?

Els pares i mares de nens afectats per càncer sovint trobem a faltar la implicació dels mestres i els directors de les escoles.

Com podem ajudar a l’integració d’aquests nens i nenes a l’escola.? Doncs, en el moment en que el centre educatiu s’assabenta que hi ha un alumne malalt , hi ha un mun de coses que és poden fer, sempre amb el vist i plau dels pares de l’alumne malalt.
Considero però, què els processos que sí han de seguir perquè un alumne amb una malaltia de llarga durada pugui seguir el ritme escolar de la manera més normalitzada possible hauria d’estar previst per la normativa.

També les AMPA , com a entitats properes a pares i alumnes, son una bona via per activar aquest objectiu tenint amb compte les peculiars circumstancies en que es troben aquests nens i nenes que actualment son entre 8.000 i 9.000 a l’any en escoles i els instituts.

Trobareu informació interessant a :

http://82.223.162.54/files/file/Publicacions/Fulls%20d'assessorament/full%20052.pdf

Aurora