divendres, 27 de març del 2009

ELS CANVIS ENS PERMETEN AVANÇAR

ES TEMPS D'ATREVIR-SE A FER COSES NOVES

Em diagnosticaren càncer, amb mal pronòstic, - la mort en mesos -.
Em vaig dir a mi mateixa: que puc fer?
Com puc ajudar als metges: que puc aportar jo?
-Curiosa reflexió- QUE COM PODIA AJUDAR JO ALS METGES!!!

I mentre deixava anar les meves emocions vaig notar el pessigolleig del repte, la sensació embriagadora del límit.
Amb el temps, he descobert que viure és molt més senzill del que em pensava i que els reptes són una oportunitat magnifica per millorar i descobrir els nostre potencial.

Certament, que si estàs malalt el cos t’està fent una mala passada, però.. la teva ment la controles tu!
Controla les teves emocions. Les emocions les crea un mateix!


Puja la autoestima! La valoració d’un mateix depèn de com VISQUEM i MANEGUEM les nostres emocions.
Quina pot ser la teva motivació: viure!
- Possiblement un pacient oncològic crònic pot arribar creure que la “la felicitat ja no es al seu abast.
- Bé doncs :
“ Es possible que no puguis fer allò que t’agradaria fer per tal de ser feliç, però... pots fer un canvi i aconseguir “que t’agradi allò que fas ho iniciar altres activitats”.
Es temps per a atrevir-se a descobrir el teu potencial.
Mai deixis de lluitar !!!