dilluns, 11 de febrer del 2008

EL SOMNI D’UN NEN

De petits tots hem tingut petits i grans desitjos: ser capità d’un vaixell, conèixer al nostre ídol, ser maquinista d’un tren, conèixer els Reis Mags en persona, un viatge a Disney etc . Alguns dels nostres somnis els hem vist fets realitat i de ben segur què ara de grans encara perseguim algun amb l’esperança de fer-lo possible.

Hi ha nens petits malalts, amb futur incert, que no poden esperar a realitzar els seus desitjos quan siguin grans. Per això que s’ha creat una fundació que es dedica a fer possible els somnis dels nens i nenes amb malalties de mal pronòstic. El seu nom és “FUNDACIÓN PEQUEÑO DESEO”. La seva finalitat es proporcionar alegria a la canalla perquè els ajudi a sentir-se millor anímicament. Si sabeu d’un petit malaltó no dubteu en entrar a la seva pàgina http://www.fpdeseo.org/index_cat.htm
Fer realitat el somni d’un nen pot arribar a ser la millor medicina.

Aurora

1 comentari:

Anònim ha dit...

El meu sommi quan era petit era que el meu pare, malalt de càncer,Linfoma de Hodgkin, es curés...Ara s'hagués curat probablement...
Va viure 5 anys i finalment va morir quan jo en tenia 11.
Sempre m'he preguntat com hauria estat la meva vida amb ell...però finalment he aprés a viure el present.
Tinc dos nens petits i l'únic que vull és que no hagin de passar el mateix que jo...
Ànims a tots !!!!