divendres, 8 de febrer del 2008

ENAMORADA DE LA VIDA

Luz de aurora és un blog d’interès general per que el càncer ens afecta a tots. Qui més qui menys coneix algú que el pateix, be sigui un familiar, un amic/ga o un conegut/da. Lamentablement, ningú està exempt de patir-lo.

De ben segur arribarà un dia en que tenir la malaltia deixarà de ser un malson. Mentrestant, em trobareu aquí, amb la insolent intenció de endinsar-me en les cases i cors dels qui estan a punt de perdre l’esperança o massa cansats per continuar lluitant.

Hem de tenir confiança en la ciència però també cal buscar recursos per treure la força interior, que és molta i que tots tenim. Els medicaments fan molt per la nostra curació, però la nostra força, la nostra voluntat i les nostres ganes de lluitar encara fan més. Comprovat, verificat i testat!

Cal posar-se en marxa. La vida és massa maca per perdre el temps en lamentacions perquè estem malalts. Projectem nous objectius i busquem noves estratègies per assolir-los.

Encara que tinguis un càncer somriu a la vida perquè tens la oportunitat de lluitar, per tu i per tots els que t’estimen. No tens cap dret a rendir-te perquè la vida és un regal amb data de caducitat desconeguda .

Quan em van diagnosticar càncer el mon se’m va quedar a les fosques. Irònica, la mort em va somriure, però, jo enamorada de la vida vaig apretar a córrer en direcció contrària. A hores d’ara encara no m’ha enxampat i sé que em busca.
Aurora

Us recomano visiteu la pàgina http://www.universidadpacientes.org/

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tu sigue enamorda de la vida, y no pares de correr.
Que entre todos, le pondremos la zancadilla, para que no te atrape.

Animo.


Jose Luis